گروه‌های فلسطینی: غزه در آستانه مرگ است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

گروه‌های فلسطینی: غزه در آستانه مرگ است

کمیته پیگیری احزاب فلسطینی بامداد چهارشنبه گفت که آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 08
کد خبر: ۲۱۲۴۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، کمیته پیگیری احزاب فلسطینی بامداد چهارشنبه اعلام کرد: «غزه در معرض مرگ است که باید آن را رد کنیم و بدون تردید و تسلیم‌شدن با هم روبه‌رو شویم».

 

این کمیته در بیانیه‌ای گفت: ‌«ما از برادران عرب و مسلمان خود می‌خواهیم که در قبال جنگ آب و غذای‌ [صهیونیست‌ها علیه غزه] موضعی مسئولانه اتخاذ کنند».

 

در این بیانیه آمده است: «آنچه در غزه اتفاق می‌افتد یک جنگ تمام عیار است. هژمونی آمریکا حاکمیت کشورهای مختلف را از بین برده است».

 

احزاب فلسطینی همچنین افزودند: «جنگ بر سر نان، آب و شیر خشک، فصلی از تروریسم است که جان غیرنظامیان را تهدید می‌کند».

 

از سوی دیگر، همزمان با بیانیه هلال احمر فلسطین درباره حمله اشغالگران به کاروان کمک‌های صلیب سرخ، مدیر بیمارستان‌های نوار غزه نیز از وضعیت فاجعه‌بار این منطقه خبر داد.

 

این مقام فلسطین با بیان اینکه ۱۸ بیمارستان از جمله ۸ بیمارستان دولتی غزه خدمات خود را متوقف کردند، افزود: «ما بر ضرورت آوردن سوخت به بیمارستان‌ها تاکید می‌کنیم زیرا وضعیت فاجعه‌بار است»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده